Život nejsou jen dobré zprávy

18.11.2010 17:50

Bíba
červen 2008 - 17.11.2010

Jak začít :( ...je to těžké rozloučit se s přítelem, když víte, že to není na den, na měsíc nebo na rok, ale navždy... :cry: Byla jsi jedinečná osobnost, která všechno řešila po svém, svým osobitým stylem... Bibuško, poslední dobou už jsi to neměla lehké, oslepsla jsi a nožky už ti moc neslužily, ale Tvoje neuvěřitelná chuť do života (a k jídlu) mě nikdy nepřestala překvapovat. Z nádorku, který mě vyděsil před pár měsíci byla nakonec jen uzlinka. Sešla jsi stářím, myšáčku. Je mi to líto. :cry: , ale zasloužíš si odpočinek. A když tu na tebe tak koukám, jak ležíš v papírové "rakvičce" od čaje, stulená do klubíčka, očíčka zavřená jako bys spinkala, je mi smutno. Umřel mi poslední potkánek...

Svoji sestřičku přežila o 9 měsíců...

Sbohem
:cry: